En Meer…

Na inspanning volgt ontspanning!

Bij Gym-Fysio zorgen we voor een zo optimaal mogelijk ontspannen omgeving. Dat betekent positief ingestelde mensen, een groene omgeving, vogeltjes die fluiten en vers gemaakte overheerlijke drankjes aan de bar of op het terras.

Het hart van Gym-Fysio wordt gevormd door onze koffiebar. 

Wie zijn wij?

Iris, Mark, Goos en Vigo

Iris, Mark, Goos en Vigo

Fysio, Bedenker, Bouwer en Boef

In 2020 zijn wij van Utrecht naar Apeldoorn verhuisd vanwege dit unieke plekje in het Mheenpark. Wij vinden het tof dat we hier de kans krijgen om een bruisende, enthousiaste leefstijlstudio neer te zetten. Een gastvrije en energieke plek met grote aandacht voor de fysieke conditie van de mensen uit de omgeving. Een plek waar mensen welkom zijn voor hun beweegvraag. Een plek waar men uitgedaagd wordt om te werken aan een gezonde leefstijl en hun conditie. Wij geloven dat zo’n praktijk een verbindende factor kan zijn voor de mensen die in de buurt wonen. 

Birthe Gerritsen

Birthe Gerritsen

Fysio, voedingsdeskundige en trainer

“Ik ben in het dagelijks leven intensief bezig met mijn grote passie sport. Zo doe ik zelf aan crossfit, wielrennen, hardlopen en vind ik het altijd leuk ook eens andere sportvormen uit te proberen.  Binnen mijn werk als fysiotherapeut komt die actieve benadering terug. Ik ga graag samen actief aan de slag om zo snel mogelijk het gewenste resultaat te bereiken.”

Rouel

Rouel

Trainer, sportmasseur, fysio i.o.

“Sport is mijn passie. Vandaar ook de studie sport en bewegen, sportmassage en fysiotherapie.  De afgelopen jaren heb ik me ingezet om mensen weer onbezorgd te kunnen laten sporten. Dat betekent ‘hands on fysiotechnieken ’ maar ook het veld in om functioneel (sport) training te kunnen geven.”

De boog kan niet altijd gespannen zijn.

Om voor nog meer ontspanning te zorgen, organiseren we regelmatig een event; denk aan koude trainingen, magnesium workshops, sup yoga, mindfulness etc etc.

Waarom is ontspanning zo belangrijk?

Te lang te veel stress, of spanning, zorgt ervoor dat je hersenen minder goed functioneren. Hierdoor kun je bijvoorbeeld vaker dingen gaan vergeten, snel afgeleid zijn en gevoeliger zijn voor negatieve emoties. Dit is te voorkomen door je hersenen voldoende rustmomenten te geven. Je hersenen krijgen hierdoor de tijd om te herstellen. Wanneer je dit goed doet, ervaar je bijvoorbeeld meer energie en meer focus wat weer ten goede komt aan de training.