Thema Training

Een unieke plek voor een ieder waarbij plezier centraal staat

Iedereen beweegt op zijn eigen manier. Als topsporter beweeg je mentaal en fysiek anders dan iemand met zware lichamelijke klachten. We helpen je hoe dan ook om je balans, kracht, stabiliteit en conditie te herstellen en te verbeteren.

Thema traingen

In de gerenoveerde boerderij midden in het Mheenpark bieden wij begeleid trainen aan met maximaal 6 mensen. De trainingen hebben een specifiek thema zodat jij met mensen samen traint die hetzelfde doel hebben. De trainingen zijn 50 minuten. 

Kracht-Conditie

Kracht-Conditie

Wil jij net wat lekkerder in je vel zitten door die laatste kilo’s kwijt te raken of wil je gewoon je conditie verbeteren? Dan is de droogtraining van Gym-Fysio iets voor jou! Midden in het groen van het Mheenpark is een oude boerenschuur omgetoverd tot sportpaleis. Deze locatie en het team van Gym-Fysio zullen zorgen voor een optimale plezierige ervaring in het bewegen. Ontdek Kracht Conditie
Mobiliteit

Mobiliteit

Mobiliteitstraining is de vergeten training. Je wordt er soepeler van, je kan je kracht op een betere manier gebruiken en je voorkomt blessures.

 

 

Oud-fit

Oud-fit

In de tijd van de Romeinen werd iemand gemiddeld dertig jaar oud. Nu worden we ‘met gemak’ zeventig jaar en de prognose is dat we steeds ouder worden en er meer ouderen in de samenleving zullen zijn. Hoe oud je ook mag worden, het is fijn om met een zo’n hoog mogelijke levensstandaard oud te worden. Trainen doe je dan ook voor een kwalitatief beter leven.

Stabiliteit

Stabiliteit

Door het ontwikkelen van stabiliteit kan je lichaam veel meer hebben dan het nu kan. Je maakt je lichaam sterker en gezonder waardoor je dagelijkse oefeningen en handelingen veel functioneler kunt uitvoeren zonder daarbij blessures op te lopen. 

 

Krachttraining

Krachttraining

Trainen voor massa wil zeggen dat je voornamelijk traint om je spieren groter te maken. Dat betekent dat we met relatief zware gewichten gaan werken. De oefeningen worden op een gecontroleerd tempo uitgevoerd.  

Hardlopen voor beginners

Hardlopen voor beginners

Tijdens onze trainingen in het Mheenpark geven we aandacht aan looptechniek, functionele krachtoefeningen, stabiliteitsoefeningen en intervaltraining.